LilySlim Weight loss tickers
"Egyikunk elete sem konnyu. Es akkor? Legyen bennunk kitartas, es mindenekelott bizzunk onmagunkban. Hinnunk kell benne, hogy tehetsegesek vagyunk valamiben, es ezt a valamit - kerul, amibe kerul - meg tudjuk valositani!"
(Marie Curie)
LilySlim Diet days tickers

Tuesday, November 23, 2010

Igy indult...

November 13-a volt... Elozo nap a hugommal chateltunk es ugy dontottunk, hogy elkezdunk fogyokurazni... Nem ecsetelnem kulon indito okainkat, motivacionkat stb., legyen eleg annyi, hogy: eljott az ido! Most, vagy soha! :o)
Rajtam legalabb 20 kg felesleg van, de regebben mindig azzal "takaroztam", hogy eros csontozatu vagyok, ami igaz is, de azert nem annyira, hogy mentsegemre valjon abban, hogy nincs akaraterom es szeretek finomakat enni... :o)
Ugyhogy hirtelen ugy dontottem, hogy lefogyok! (Talan nem a legjobb otlet igy Karacsony elott 1 honappal, de ha ezt neznenk, akkor sosem lenne alkalmas az ido, mivel mindig kozbejonne valami mas, amit meg megvarnek es majd "utana"... Aha. Persze...) Egyszer volt egy hutomagnesunk... Nem! Nem is hutomagnes volt, hanem meg regebbrol - a hutomagnesek elotti korbol - egy agyagkocsogocske, amire azt irtak, hogy "Holnaptol fogyozom..." :o))) Ugye nem kell elmagyarazni, hogy a szoban forgo "holnap" komoly elhatarozas nelkul SOHA nem jon el?
Ezert hat nekigyurkoztem es 11 nappal ezelott elkezdtem a 90 napos dietat!
90 nap... 3 honap... Rengeteg jot olvastam mar rola es leteznek is valos (hus-ver) szemelyek a kornyezetemben is, akik szinten ezzel a modszerrel szabadultak meg felesleges zsirparnacskaiktol... Hat miert szamolgatnek kaloriakat meg dekakat, ha egyszer itt van ez a bevalt modszer, amirol annyi jot mondanak!?
...91 kg-gal kezdtem. Ma a dieta 11. napjanal tartok es mar 4 kg-tol szabadultam meg, ami persze meg egyaltalan nem a zsirbol kiolvadt resz, sokkal inkabb a belrendszer es a gyomor kiuritesenek eredmenye, ahogy ezt szakszeruen le is irtak egy weboldalon... :o)
A cel: elerni a 70 kg-t.
Azt mondjak, hogy a 90 napos dietaval 18-20 kg-t lehet fogyni... Ezek szerint ez a nekem valo, s ha vegig be is tartom a jatekszabalyokat, akkor talan sikerul is!
Kitartasban ezuttal - talan - nem lesz hiany, mert komolyan elszantam magam erre a lepesre (s azert erosen motival az a lehetoseg is, hogy talan eletemben eloszor kicserelhetem a teljes ruhataram is, szepen fokozatosan... :o)) Miert is ne?
Jo dolog az internet... Nem csak azert, mert tudok majd irni a dietarol, ahogy az ido mulik, hogy kesobb aztan visszaolvashassam, hogy milyen ugyi voltam, hanem azert is, mert sok olyan hasznos es informacioban gazdag oldalt talaltam maris, amelyek a segitsegemre lesznek... Ezeket majd, ahogy idom engedi osszeszedem egy listaba es meg fog jelenni itt, a blogom szelen...
Konnyu ugy fogyokurazni, ha vannak akik kozben fogjak a kezed! Nekem vannak! Nem csak a hugom (aki jo lenne, ha jelentkezne vegre, hogy nala hogy all a tema...), hanem a sok hasonlo cipoben jaro sorstars is akiket nem ismerek ugyan szemelyesen, de jo belelatni, hogy masok is igyekeznek es ha neha "bunoznek" is egy-egy napon, azert ez meg nem ok arra, hogy sutba vagjak az egeszet es feladjak a cel elott!
Remelem tudok majd szorakoztatoan irni errol a fogyozos idoszakrol, ahogy majd "egy masik" idoszakrol is tervezek irni a jovoben... Hiaba. Nekem mar csak igy megy ez, ha kozben osztom is az eszt meg a tapasztalatokat! :o)

No comments:

Post a Comment